Postępowanie w przypadku problemu z odczytem lub zgubieniem biletu.
Postępowanie w przypadku problemu z odczytem lub zgubieniem biletu.
Podczas pobierania biletu na wjedzie system automatycznie do biletu dopisuje numer rejestracyjny.
Dzięki temu w przypadku zgubienia biletu istnieje możliwość opłacenia parkingu i wyjazdu za pomocą numeru rejestracyjnego.
Aby tego dokonać należy na kasie odnaleźć przycisk „Opłata za parking”.
Może znajdować się na głównym ekranie
Bądź pod przyciskiem „Więcej opcji”
Na klawiaturze należy wpisać numer rejestracyjny samochodu.
Uwaga: Należy podać prawidłowy numer rejestracyjny samochodu, który ma wyjechać, ponieważ po opłacie wyjazd odbędzie się za pomocą podanej rejestracji.
Gdy poniżej pojawi się właściwy numer należy kliknąć na pojawiające się okienko, a następnie na przycisk „Kontynuuj”.
Dalej należy opłacić postój analogicznie jak po odczytaniu biletu, zgodnie z pojawiającymi się komunikatami na ekranie.
Po opłaceniu postoju wyjazd z parkingu odbędzie się bez biletu za pomocą odczytu opłaconego numeru rejestracyjnego wyjeżdżającego pojazdu.